SCN 2 - Hollandscheveld 4

18 november,  SCN -t'Oeki 4

Kan het 4e wel winnen van SCN... ?
Direct vanaf de aftrap was SCN veel in balbezit en dreigend voor de goal van Berthil. Gelukkig stond vandaag zoals al meer wedstrijden dit seizoen de verdeding als een huis. T'Oeki loerde op de counter en was ook direct dichtbij de 0-1 , het duurde dan ook niet lang voor de 0 -1 viel. Wederom een zeer snelle counter werd  van dichtbij binnengewerkt door Renaldo. SCN probeerde van alles , veelal door de lange bal te hanteren. T'Oeki countert via de snelle Rick naar de 0-2. T'Oeki gaf nog meer gas en uit een fraaie aanval was het Maurice die afrondde. SCN was het helemaal kwijt.
Het mocht blij zijn dat t'Oeki nog enkele kansen mistte. Na de rust kwam de zeer goed ingevallen Ricardo in het veld , ook Hendry en Ralph kwamen binnen de lijnen. Direct na rust was de wedstrijd gespeeld. Renaldo ronde rustig af en zo stond het 0-4. SCN kreeg geen kans om ook op het scorebord te komen. Er werd nog steeds strijdend voetbal geleverd , ondanks het zeer slechte veld.
De 0-5 was een zeer mooi schot buiten de 16 van Ricardo. Mooi lichtpunt in deze wedstrijd was het terugkomen van Jos Perdok na een jaar blessureleed. Hij bekroonde zijn terugkomst met een sterk en goed optreden. In de laatste minuten viel dan toch de eretreffer van SCN , een vervelend zwabberschot die in de rebound binnen geschoten werd, 1-5 . t'Oeki draait zeer mooi in de top mee! Op na Schut volgende week.

Man van de wedstrijd - Renaldo alias nummer 10.

18 nov 2023
SCN 3