Resultaten zaterdag 01-02-2020

Resultaten overige elftallen 1-2-2020

Nadat eerder deze week de wedstrijden vv Hollandscheveld vrouwen 2 tegen HZVV vrouwen 2 en Tiendeveen 2 tegen vv Hollandscheveld 5 al afgelast werden, werd de wedstrijd van vv Hollandscheveld 2 tegen Urk 4 vandaag ook afgelast.

Het 3e moest op bezoek bij HZVV 3 en konden dus gewoon voetballen. Het derde moest tot de 70e minuut geduld hebben. Toen was het kersverse vader Johan ten Cate die de bal binnen kopte na een vrije trap van Stefan Benjamins. Het zou ook bij dit ene doelpunt blijven dus een goed begin voor de mannen van Roel Metselaar en Jeroen Okken.

Hollandscheveld 4 mocht vandaag voor het eerst aantreden in hun nieuwe tenues. Deze tenues zijn gesponsord door Bouw- en timmerbedrijf Grimius, Alwin de Ruiter tegelzetbedrijf en installatietechniek Martijn Kuik. Uiteraard willen we bovenstaande bedrijven bedanken! Helaas was het resultaat van vandaag wat minder. Er werd met 2-4 verloren van Noordscheschut 6. Danny Bouwmeester scoorde een wereldgoal vandaag en Rick de Jonge maakte de tweede. Maar de punten gingen mee naar Schut.

vv Hollandscheveld vrouwen 1 moesten naar DVS'33. Met een goed gevulde bus werd er afgereisd richting Ermelo. Ook de dames traden vandaag aan in een nieuw tenue. Deze worden gesponsord door BPZ en installatietechniek Martijn Kuik. Ook hiervoor onze dank! Maar ook het resultaat van vrouwen 1 was teleurstellend, er werd met 4-1 verloren. Het was Shanya Koster die de bal van de tegenstander onderschept en koelbloedig raak schiet.