Registratie VV Hoogeveen - VV Hollandscheveld

Zaterdag 19 september speelt Hoogeveen zaterdag thuis tegen Hollandscheveld. Voor deze wedstrijd zal het bezoeken van het sportpark anders georganiseerd zijn dan je van ons gewend bent. Onze club zet een APP in om supporters en andere bezoeker (inclusief media) te monitoren. Waar het hier omgaat is toegangsregistratie via de app/website van Eventbrite.

Vertegenwoordigers van de media moeten vooraf contact opnemen met Gerjo Stegeman: gerjostegeman@vvhoogeveen.nl.

Om alles in goede banen te laten verlopen vraagt VV Hoogeveen alle bezoekers van de wedstrijden Hoogeveen zaterdag - Hollandscheveld zich te registreren.

Leden hebben gratis toegang. Wel moeten ze zich registreren en hun ledenpas kunnen tonen (deze wordt waarschijnlijk de komende week bezorgd - anders kan de ledenpas van vorig seizoen worden gebruikt). De naam op de ticket moet overeen komen met die op de ledenpas  Zonder registratie en ledenpas GEEN toegang

Niet-leden en bezoekers van de tegenpartij betalen €3,- + €1,20 administratiekosten.

Registreren kan via de link onderaan deze pagina.

In verband met de anderhalve meter regel moeten we het aantal plaatsen rondom het veld helaas beperken. We hebben een totale capaciteit op het sportpark voor 500 bezoekers.

We verzoeken personen die digitaal minder vaardig zijn om hulp te vragen bij bijvoorbeeld familie. Iemand anders kan dan een kaart op zijn/haar mailadres aanvragen en uitprinten voor de betreffende persoon.

Naast het reserveren van een plaats zullen wij je ook een aantal vragen stellen met betrekking tot jouw gezondheid. De antwoorden op de vragen worden je toegezonden met het ticket. Je kunt alleen toegang tot het evenement krijgen als je alle vragen ontkennend hebt kunnen beantwoorden en akkoord gaat met een aantal regels en afspraken.

Na aanmelding krijg je van Eventbrite een bevestiging. Op deze bevestiging vind je dus het antwoord op de aan jou gestelde vragen en een aantal regels waaraan je moet voldoen om de wedstrijd te kunnen bezoeken. Neem de bevestiging op je mobiel of uitgeprint mee, de QR-code op de bevestiging geeft toegang tot de wedstrijd.

Voor, tijdens en na de wedstrijd is er in principe de mogelijkheid om de kantine te bezoeken tot de maximale capaciteit (80 personen) is bereikt! Hier zullen we echt het motto moeten hanteren: vol = vol.

Iedereen verlangt natuurlijk naar een 'normale' situatie. Helaas is dat op dit moment nog niet mogelijk. We vragen iedereen dan ook begrip voor alle beperkingen die gelden en zich te houden aan de richtlijnen. Breng je club dus niet in de problemen door je niet aan de afgesproken maatregelen te houden en spreek elkaar aan. Samen zijn we VV Hoogeveen!

Bestuur VV Hoogeveen

Reserveer hier je toegangsbewijs >>