Redelijke goede zaterdag voor teams vv Hollandscheveld

De gisteren gespeelde wedstrijden van vv Hollandscheveld hadden wisselende resultaten, maar over het algemeen mogen we als club niet ontevreden zijn.

sc Lutten 1 - vv Hollandscheveld 1

Het 1e won volkomen verdiend bij sc Lutten. Voor rust stond het team van trainer John Kikkert en leider Karlo Mol al op een verdiende 0-3 voorsprong in Lutten. Treffers van Mathijs Snippe, Robin Sikken en Jan Hagen. Uiteindelijk wisten de gastheren hier 1 treffer tegenover te zetten na de rust.

Door de 1-3 winst kom men in winstpunten op 1 punt van de veilige plaats 11, met een wedstrijd minder gespeeld, en op 8 punten van plek 10, met twee wedstrijden minder gespeeld. Tegen beide teams speelt het 1e nog.

Al met al een prima zaterdag voor het 1e.

vv Hollandscheveld Vrouwen 1 - vv OZC Vrouwen 1

Vrouwen 1 trad aan tegen de gasten uit Ommen in de sterkste opstelling. Het waren de gasten die al na 3 minuten op voorsprong kwamen. In het volgende half uur gebeurde er nagenoeg niets voor beide doelen en was het een middenveldgevecht geworden. Ook na rust kwamen de gasten beter uit de kleedkamer en zette Vrouwen 1 op een 0-2 achterstand. Toen Sabrina van Nuil de 1-2 scoorde in de 57 minuut ontbrande het vuur bij de dames. Treffers van Kimberly Knol en Elleke Snippe brachten uiteindelijk de zwaar bevochten 3-2 zege.

ACV 3 - vv Hollandscheveld 2

Het 2e had de lastige horde ACV 3 te nemen en dit gelukte helaas niet voor het team van trainer Geert Prins en leider Bas ten Caat.

Het werd een geflatteerde 3-0 nederlaag, ondanks dat de thuisploeg het meeste balbezit had waren er ook kansen voor het 2e. Echter deze werden niet afgemaakt.

vv Hollandscheveld 3 - DZOH 3

De spelers van het 3e hadden het zaterdagmiddag op 'de Oosthoek' op de heupen. Onder andere door een hatrick binnen zes minuten van Robert Tichelaar pakte men de verdiende en geenzins geflatteerde 7-1 zege.

Het 3e blijft hierdoor boven in de ranglijst meedoen, wat een prima prestatie is.

vv Hollandscheveld 4 - HZVV 6

Wederom kwam het 4e goed voor de dag in een thuiswedstrijd, maar na een verdiende 3-0 voorsprong vergaten ze zichzelf te belonen.

In het laatste half uur van de wedstrijd lieten ze de gasten terug komen tot de 3-3 eindstand. Hiermee mag het 4e zich achteraf nog gelukkig prijzen. Het was mede aan keeper Berthil Vos te danken dat er niet meer tegentreffers vielen. Doelpunten: Serwin de Ruiter, Iwan de Ruiter en Rick de Jonge.

vv Hollandscheveld 5 - VEV 2

Wederom stond deze wedstrijd op papier net als eenw eeek eerder de uitwedstrijd. Het werd een 5-0 overwinning voor het 5e.

Vrouwen 2 was vrij