Programma week 08

MAANDAG 17-02-2020

Hollandscheveld 3 - Tunas 5

De mannen van zaal 3 weten het geluk nog niet aan hun zijde weten te creeëren. Deze week komt de nummer laatst op bezoek en zou het op papier de punten in huis kunnen laten en hiermee de weg omhoog kunnen bewandelen. In de voorgaande wedstrijden wisten ze veel kansen te creeeren maar niet vaak het net weten te vinden. De tegenstanders waren net wat effectiever maar je kunt zien dat er veel kwaliteit in het team zit. Kom de mannen aanmoedigen.

Aanvang 20:00u, Sporthal 'de Marke' te Hollandscheveld

Hollandscheveld 1 - Protos 1

Het 1e team van Hollandscheveld mag het gaan laten zien nadat het 3e team gevoetbald heeft. De heren hebben 11 punten uit 14 wedstrijden binnen weten te sprokkelen. De tegenstander van deze week heeft al het dubbele aan punten met 2 wedstrijden minder gespeeld. Ook hier geldt dat er ten alle tijde gewonnen kan worden van alles en iedereen. Hollandsccheveld gaat er dan ook alles aan doen om het de huidige nummer 5 moeilijk te maken en dichter in de buurt te komen. Blijf lekker zitten en moedig de oranjehemden aan.

Aanvang 21:00u, Sporthal 'de Marke' te Hollandscheveld