Panna KO Summerschool a.s. vrijdag

Vrijdag 31-07-2020 op ons sportpark ´de Oosthoek´

De Panna KO Summerschools 2020

De Panna KO Summerschool bestaat uit unieke straatvoetbalworkshops gegeven door professionele straatvoetballers en rolmodellen Nasser el Jackson en Tom Vegter. Op vrijdag 17, 24 en 31 juli zullen zij jullie de basistechnieken leren van straatvoetbal, snelle groundmoves en natuurlijk hoe je echt een Panna kan geven. Daarnaast krijgen jullie een toffe freestyleshow te zien!

Goed om te weten

- De straatvoetbalworkshops zijn voor leden en niet-leden van voetbalverenigingen uit Hoogeveen.

- De workshops worden verdeeld in twee leeftijdscategorieën: 7 t/m 12 jaar en 13 t/m 18 jaar.

- Er zijn 4 straatvoetbalworkshops per dag van één uur.

- Er mogen maximaal 15 kinderen/jongeren per workshop meedoen. VOL = VOL.

Wij houden ons aan de richtlijnen van het RIVM en wij vragen jullie om je gezond verstand te gebruiken.

Locatie

- Op vrijdag 17 juli vinden de voetbalworkshops plaats bij V.V. De weide van 10.00 – 15.00.

- Op vrijdag 24 juli vinden de voetbalworkshops plaats bij HZVV Hoogeveen van 10.00 – 15.00.

- Op vrijdag 31 juli vinden de voetbalworkshops plaats bij V.V. Hollandscheveld van 10.00 – 15.00.

Inschrijven 7 t/m 12 jaar:

De inschrijving gaat via de website: www.actiefjonghoogeveen.nl. Wacht niet te lang en geef je daarom snel op, VOL = VOL. Klik hier om rechtstreeks om bij de inschrijving van De Panna KO Summerschool 13 t/m 18 jaar te komen.

Vragen

Mocht je nog vragen hebben dan kun je contact opnemen met sportfunctionaris Gido Verschuren via g.verschuren@dewoldenhoogeveen.nl of 06-36421364.