Openstaande vacature trainer dames 2e elftal

Hollandscheveld – v.v. Hollandscheveld zoekt voor per onmiddelijke ingang een enthousiaste, positieve trainer voor de vrouwen 2e selectie zaterdag, uitkomend in de res.4eklasse, die op een fijne en duidelijke manier kan werken met deze vrouwen.

v.v. Hollandscheveld is op zoek naar een trainer voor het tweede elftal van de dames die:
Tweemaal per week, op maandag en woensdag, de training verzorgt; Het team begeleidt en coacht tijdens de wedstrijden op zaterdag; Goed communiceert met spelers, begeleiders, overige trainers en de technische commissie; Belangstelling heeft voor de gehele vereniging.

Interesse in deze functie? Stuur dan  een reactie naar: v.v. Hollandscheveld, t.a.v. bestuurslid voetbalzaken G. Scholing, via e-mail: voetbalzaken@vvhollandscheveld.nl