Nieuwe website vv Hollandscheveld is online!!

Voor het eerst kunt U vanaf woensdag de nieuwe website online zien verschijnen.

Na vele jaren vond de PR dat het tijd werd voor een modernere website die ons als vv Hollandscheveld recht doet. Immers een bloeiende en actieve vereniging verdient het om ook op social media goed naar buiten gebracht te worden. Na vorig jaar gebrainstormd te hebben met het bestuur van vv Hollandscheveld en binnen de vereniging Lennard Vos bereid gevonden te hebben mee te denken over de invulling hebben wij in Ittica Media uit Hoogeveen een betrouwbare partner gevonden die onze wensen en vragen om hebben weten om te zetten in het produckt wat U nu voor U ziet. Wij willen Dennis, Leon, Lars en Lennard van Ittica Media dan ook hartelijk bedanken voor het realiseren van onze wensen, met als mooi eindproduckt deze fantastische website.

Nu een kleine uitleg van hoe de site werkt voor U.

Als U op de home pagina van de website van vv Hollandscheveld bent ziet U linksboven een aantal onderwerpen: 'Algemeen', 'Heren', 'Dames', 'Zaal', 'Sponsoren' en 'Contact'.

Als u op een van de items klikt verschijnt er een submenu, vervolgens kunt u op een van de submenu's klikken en komt u op de gevraagde pagina terecht. Alleen bij 'Sponsoren' en 'Contact' is geen submenu en komt U rechtstreeks op de gevraagde pagina terecht als U op een van deze twee klikt.

Ieder team binnen de vv Hollandscheveld voortaan zijn eigen pagina op de website.

Daarnaast zijn er centraal op de homepagina enkele items uitgelicht. Door op de betreffende foto van het item te klikken kunt U het gehele artikel lezen wat bij het item hoord. Indien er foto's bij een item zitten kunt u die d.m.v. de pijltjes links en rechts op de foto bekijken.

Iets onder de uitgelichte items ziet U de overige items die al op de website geplaatst zijn. Deze kunt u op dezelfde manier bekijken en lezen zoals hier boven is beschreven over de 'uitgelichte' items.

Aan de rechterzijde van de home pagina ziet U van boven naar onder:

* het programma en de stand bij het 1e elftal

* de hoofdsponsoren

* Sponsorkliks

* Speelschema op de eerstvolgende zaterdag van alle teams

* de Agenda

* Uitgelicht item

* Verjaardagen van de leden

* Sponsoritem

Als u op 'Sponosrkliks' klikt komt U op de vv Hollandscheveld pagina bij Sponsorkliks terecht en kunt U bij de getoonde webwinkels artikelen bestellen. Een bepaald percentage of bedrag van U bestelling wordt daarna als sponsoring aan vv Hollandscheveld uitbetaald.

Als U op een item in 'de Agenda' klikt kunt U zien waar het item plaatsvindt en op welke tijden.

Als U op het 'Uitgelicht' item klikt komen alle wetenswaardigheden betreffende dat evenement naar voren en kunt U dit rustig doorlezen.

Tenslotte vindt U onderaan de home pagina een balk met 'Fotoalbums'. Hierin staan alle fotoalbums die gemaakt zijn. Zoals van wedstrijden of evenementen zoals bv het 'Oktoberfest'. Klik op het fotoalbum dat U wilt zien. Alle foto's worden zichtbaar, klik op de eerste foto en die wordt zichtbaar in vergrote versie op uw beeldscherm. Vervolgens kunt u met de pijltjes links en rechts op die foto verder gaan. U zult zien dat er ook teksten onder de foto's staan. Alle albums van dit seizoen worden zichtbaar als U op 'bekijk alles' klikt, vervolgens kunt een album kiezen wat U wilt bekijken.

Weet wel dat de site nog steeds in ontwikkeling is en wij als PR er alles aan doen om alle gegevens op de site te krijgen, dit vergt echter veel tijd en daardoor kan het iets langer duren voordat b.v. alle sponsoren zichtbaar worden en alle andere info geplaatst is. We vragen uw begrip daarvoor.

Ten slotte willen wij U zeggen dat de app van vv Hollandscheveld verleden tijd is door problemen tussen de maker van de app en de KNVB die de gegevens aan moest leveren.

Maar deze nieuwe website is ook prima op uw mobiele telefoon te lezen en te gebruiken.

Mocht U desondanks nog vragen hebben of tegen dingen aanlopen betreffende de website schroom dan niet om een mail te sturen naar: info@vvhollandscheveld.nl

De PR-commissie