Mede dankzij ´onze´ hardwerkende vrijwilligers

Toen er een toezegging werd gedaan dat er een kunstgrasveld kwam bij vv Hollandscheveld werd er een commissie in het leven geroepen om dit te coördineren. Deze commissie bestond uit Roel Metselaar, Karlo Mol, Johan ten Cate en Jan Blokzijl.

Naast de vele vergaderingen die eraan vooraf gingen was het vooral wachten op het groene licht van de gemeente om te beginnen. Toen dat kwam moest er eerst gesloopt worden. Alles moest van het 2e veld verwijderd worden, vangnetten, de dug outs, het hekwerk en er moesten 3 bomen weg gehaald worden.

Toen dat gedaan was werd er begonnen met het ?etspad langs het hoofdveld, de pannakooi werd verplaatst en het pad langs het kleine trainingsveld moest aangelegd worden. Kabels werden er getrokken voor de lampen en lantaarnpalen en er moesten putten gezet worden langs het kunstgrasveld.

En de grootste klus was het straatwerk om het kunstgrasveld. De werkzaamheden verliepen voorspoedig. Mede door de inzet van alle vrijwilligers. Van alle teams zijn er vrijwilligers geweest. Die met de vele verschillende klussen hebben geholpen. Ook de woensdagmiddag klusploeg verdiend een pluim, zij hielpen veel mee en maken de laatste dingen af. Tijdens en na de klus was het goed eten en drinken. Ook de gezelligheid en saamhorigheid voor Toekie deden goed.

Er zijn 500 m2 klinkers gelegd, 520 m2 tegels ( 50x50), 400 m2 tegels (30x30), 500 m banden en 225 m hekwerk werd er geplaatst. Dit was mogelijk door meer dan 70 VRIJWILLIGERS, vooral leden, maar we hebben ook veel hulp gekregen van bedrijven en stratenmakers die geen lid zijn van de club.

Het was hard werken, maar het was mooi te zien dat zoveel mensen hun schouders eronder hebben gezet! En het resultaat mag er zijn, een hele verfraaiing voor ons sportpark. Zo kunnen onze voetballers en supporters het hele jaar door goed terecht op het kunstgras en is ons sportpark nu gemakkelijk en veilig te bereiken.

Onze dank gaat uit naar iedereen die hun steentje hebben bijgedragen afgelopen tijd, BEDANKT!

Hulde aan de vrijwilligers