Inktzwarte zaterdag voor teams vv Hollandscheveld

Afgelopen zaterdag traden, op Vrouwen 2 na, alle teams van vv Hollandscheveld aan voor hun wedstrijden. Het werd een inktzwarte dag voor de club. Geen enkel team wist tot winst te komen, laat staan een punt te pakken.

Het 1e leed een nederlaag in Dedemsvaart tegen SCD'83, terwijl ze zo voortvarend van start gingen door twee treffers van Danny Mol en Robin Sikken. De thuisploeg herstelde zich echter en ging met een 3-2 voorsprong rusten. Na de rust kwam de thuisploeg met 10 man te staan, maar SCD'83 liep uit naar 4-2. Vlak voor tijd bracht Jan Hagen de spanning nog terug met een treffer, maar dat was niet voldoende.

Het 2e kreeg voetballes van sc Rouveen 2 en verloor met 1-7.

Het 3e speelde in Emmen tegen sc Angelslo 2 en kreeg 2 treffers te incasseren, daar zij zelf niet to scoren kwamen verloren ook zij.

Het 4e scoorde bij sv Pesse Zat.2 vier keer, maar dit was ook niet genoeg voor de winst. De thuisploeg vond maar liefst 7 keer het net, 7-4.

Het 5e speelde uit bij CEC 2 en ook zij verloren, al was het nipt, met 3-2.

Vrouwen 1 tenslotte heeft het ook in de 2e klasse lastig, nu was HZVV Vr.1 met 1-4 te sterk.

We gaan er van uit dat alle teams a.s. zaterdag weer met goede moed het veld in gaan en dan hopelijk wel punten weten te halen.