In memoriam Harm Moman

Afgelopen week bereikte ons het droevige bericht dat oud-speler en lid van v.v. Hollandscheveld Harm Moman op 82-jarige leeftijd is overleden.

Hij was als lid vanaf 1956 betrokken bij v.v. Hollandscheveld en daarmee een van de oudste leden van onze vereniging. Als voetballer stopte hij al op vrij jonge leeftijd. Na zijn periode als voetballer was Harm actief als leider van een lager elftal en als scheidsrechter. Dit deed hij vele jaren voor zowel de KNVB als voor vv Hollandscheveld als clubscheidsrechter.

Na zijn periode als scheidsrechter was Harm als consul bij de vereniging verantwoordelijk voor het wel of niet doorgaan van wedstrijden. Ook deze taak heeft hij vele jaren gedaan. De laatste jaren van zijn vrijwilligerswerk bij de club bestond uit het afsluiten van de kleedkamers en terreinen op zaterdag.

Met het overlijden van Harm Moman verliest v.v. Hollandscheveld een lid met een oranje-zwart hart.

Onze gedachten gaan uit naar allen die dicht bij hem stonden en hem zullen missen.

Namens het bestuur en leden v.v. Hollandscheveld,

Voorzitter Wout Smit