In Memoriam Arie Bolk

Woensdagmiddag kregen wij het trieste bericht dat ons bestuurslid Arie Bolk is overleden. Arie zat in 1989 tot 2007 al in het bestuur van de supportersvereniging. In die tijd was Arie penningmeester en later als voorzitter. Arie was altijd samen met zijn vrouw vaste supporter van ons 1e elftal, zowel bij thuis en uitwedstrijden, zij overleed in maart 2022. Sinds mei 2022 zat Arie weer in het bestuur van de supportersvereniging. Ook schreef Arie altijd het voorwoord in het programmaboekje dat de supportersvereniging uitbrengt bij thuiswedstrijden van ons 1e elftal . Arie was altijd aanwezig bij de evenementen van de supportersvereniging, vooral bij Toekies klaverjasbokaal die hij al twee keer had gewonnen. Wij wensen de kinderen en kleinkinderen heel veel sterkte de komende tijd.

Bestuur supportersvereniging vv Hollandscheveld.