HZVV 9 - t'Oeki 4

HZVV 9 - t'Oeki 4 stond vandaag op het progamma.

Waar HZVV ieder seizoen weer bovenin eindigt de laatste jaren. T'Oeki is dus gewaarschuwd. Het was HZVV die duidelijk de toon zette en stond ook binnen de kortste keren 1-0 voor, t'Oeki was niet in staat om HZVV te stoppen. En zo werd het ook vrij snel 2-0. Dit was het kantelpunt van de wedstrijd, t'Oeki streed voor iedere meter en kansen werden er steeds meer gecreëerd. 1-2 Was dan ook meer dan terecht. Mike schoot van afstand en deze viel mooi achter de keeper. T'Oeki bleef aandringen en er werden er nog steeds kansen gecreëerd. Ruststand 1-2.
Na rust was het wederom HZVV dat fel begon, t'Oeki had geen antwoord en zo stond het ook snel 1-3. t'Oeki kreeg nog enkele kleine kansen. De wedstrijd leek op 3-1 te eindigen maar HZVV dacht hier anders over 4-1. De inval keeper Tom viel deze wedstrijd niets te verwijten. Ondanks het verlies was het 4e vandaag een team! En streed het tegen een kampioenskandidaat.

Man van de wedstrijd - 4e.

18 feb 2023
Hollandscheveld 4