Hollandscheveld 4 - HZVV 9

Een belangrijke wedstrijd zowel voor HZVV, die nog volop mee doet voor de titel. Maar ook zeker Toekie die bij winst aansluiting heeft bij de top 3.
De 1e 20 minuten was het duidelijk dat beide ploegen gingen voor de 3 punten, Toekie was hier het meest effectief en kwam via een prima aanval op 1-0, Robert was de doelpuntenmaker.
Er was niets aan de hand en zo leek er ook gerust te gaan worden, helaas was HZVV het hier niet mee eens en werd het 1-1.
De 2e helft was een ware veldslag, zo viel Jos uit, en ook Robert en Chris konden niet verder.
Zo moest Rick na het werk nog zijn kleren aan trekken en kon het 4e met 11 man verder. Waar een gelijkspel terecht was, werd het uiteindelijk 1-3. Met name de blessures waren de grootste zorgen vandaag. Gastspelers bedankt.
Op naar volgende week VEV 2.

Man van de wedstrijd - t4e.

Foto´s 4e elftal

18 feb 2023