Hollandscheveld 4 - CSVC 4

De vorige wedstrijd werd er met 1- 0 verloren. t'Oeki zette direct vanaf de aftrap druk , en kreeg het zo ook de nodige kansen. Er werd lekker en vooral rustig gevoetbald. Je zou denken dat de 1- 0 een kwestie van tijd is.
Echter was het CSVC dat totaal tegen de verhouding op 0-1 kwam. Ook hier liet t'Oeki veerkracht zien. Het bleef de aanval zoeken en zo waren er meerdere kansen, uiteindelijk werd het 1- 1 door een verlengde kopbal van Iwan die mooi bovenhoek belandde.
t'Oeki wou meer en het kreeg uiteindelijk meer. Na wederom een goede en snelle aanval was het Johan Ten Cate die de 2 -1 binnenschoot. Het ook zomaar 5 -1 bij rust kunnen staan , echter stond het vizier niet scherp vandaag.
Na de rust was t' Oeki lang niet bij de les , veel balverlies en totaal geen strijd. Zo moest Berthil tot 2x toe redden en hield het 4e zo op de been.
t'Oeki kwam langzaam weer in het spel en zocht weer de aanval , mede door de goede passes van Harco , werden er weer volop kansen gecreëerd. Zo rond de 80e minuut werd het 3 -1 wederom door een goede bal van de uitblinkende Harco , was het Serwin die rustig afrronde.
Dit was dan ook de eindstand.

Man van de wedstrijd- Harco Pieters.

18 maa 2023
Hollandscheveld 4