Help vv Hollandscheveld met kerstpakketten vullen

Een paar weken geleden hebben we al een keer een oproep gedaan om te helpen om kerstpakketten te vullen. De opbrengst van deze actie zal naar de club gaan. Het bedrag dat het op kan leveren voor vv Hollandscheveld ligt tussen de 4800 en 7200 euro. Dit zou natuurlijk erg goed uitkomende met de stijgende kosten, met name de energiekosten.

Daarom willen we iedereen die vv Hollandscheveld een warm hart toedraagt vragen om ons te helpen. Opgeven kan via info@vvhollandscheveld.nl

Het gaat om week 46 en er zijn drie verschillende shiften.
* 8.30 uur - 12.30 uur dozen vouwen
* 13.00 uur - 17.00 uur inpakken van de dozen
* 18.00 uur - 22.00 uur inpakken van de dozen.

We zoeken minimaal 12 personen per dag, waarbij de middagen en avonden vooral nodig zijn. De ochtenden zijn extra.
Koffie en thee is geregeld en vv Hollandscheveld zorgt voor de overige versnaperingen. Dus geef je op met je team, vrienden, buren, want iedereen is welkom om te helpen!