Glasvezel nu ook binnenkort beschikbaar in Hollandscheveld.

Zoals jullie allen al gemerkt zullen hebben is Deltafiber in samenwerking met de RENDO gestart met een glasvezel campagne in ons dorp.
Hiervoor hebben ze oa de samenwerking gezocht met de voetbalverenigingen in ons dorp. Beide hoofdbesturen kwamen al snel tot de conclusie dat samenwerking op dit gebied het hoogste rendement voor beide verenigingen zou opleveren. Daarom is de jeugdtak HH’97 als sponsorpartner aan de Deltafiber glasvezel campagne gekoppeld.
Voor ieder huishouden dat zich via de jeugdtak van beide verenigingen aanmeld voor een  glasvezel aansluiting gaat er €50,00 naar HH’97. Zelf krijgt men ook nog een welkomstpremie van €25,00. De inkomsten die HH’97 hierdoor binnenkrijgt zullen gebruikt worden voor het kledingfonds van HH’97.  Daarmee wordt de jeugd weer picobello in het nieuw gestoken. Beide hoofdbesturen willen u bij deze dan ook oproepen om u via HH’97 aan te melden als u overweegt om glasvezel te nemen.
Zie de flyer voor meer informatie betreffende de glasvezel campagne van Deltafiber.

De Hoofdbesturen