Gespeelde oefenwedstrijden

18-08-2020 - SG Laarwald Emlichheim Vr. 1 - VV Hollandscheveld Vr. 1

Afgelopen dinsdag speelden onze dames een wedstrijd in Duitsland en werd met 3-4 gewonnen. Bij rust was het nog 1-0 maar wisten het toch knap weten om te buigen!

Doelpuntenmakers waren 2x Kimberly Knol en 2x Connie Kallenkoot

20-08-2020 - VV Hollandscheveld 1 - Elim 1

Een oefenwedstrijd tussen beide buurtdorpen, en een strijd tussen beide broers Sikkes.
Het eerste half uur ging de wedstrijd gelijk op met iets meer gevaar aan de kant van Elim. Na ruim een half uur werd het ook 0-1 voor Elim. En op slag van rust wisten de snelle aanvallers van Elim nog twee keer te scoren 0-3.
Na rust werd er nog 1x gescoord door Elim, en dus werd het 0-4 voor de Rood witte equipe van Erwin Sikkes.

22-08-2020

VV Hollandscheveld 2 - Elim 2

In navolging van afgelopen donderdag treedt het 2e nu tegen het 2e van Elim. Wederom een burengevecht en met een extra tintje voor onze trainer Harry Tibben die vorig jaar nog het 2e van Elim onder zijn hoede had.

Deze wedstrijd werd in een 4-1 afgesloten en dus een dikke winst voor ons 2e elftal in de 1e oefenwedstrijd. De doelpunten makers waren Brian Okken, Hans Zomer, Dylan Scholing en Maurice Talen.

Er moet nog wel even een vermelding komen voor onze keeper Lennard! De goal van Hans in de 2e helft was een geweldige uittrap van Lennard Vos die Hans bediende in de diepte en Hans hoefde de bal alleen maar aan te nemen en binnen te schieten en dat deed die ook fantastisch, straks in het dak van het doel!

VV Hollandscheveld Vr. 1 - Groen Geel Vr. 1

Vandaag werd er wederom een overwinning geboekt en met dezelfde cijfers als afgelopen dinsdag maar dan andersom. In de thuiswedstrijd werd er gewonnen met 4-3. Hierbij waren de doelpuntenmakers Kimberly, Sabrina, Indy en Daphne.

VFL Rütenbrock 1930 1 - VV Hollandscheveld 1

Vandaag ging het 1e ook internationaal. Waar het 1e van de dames al internationaal gingen wist het 1e ook een waardige tegenstander te vinden. Dat bleek in de score wel. De uitslag werd 3-3 en de doelpuntenmakers waren Merlijn Odink, Robin Bijl en Jan Hagen