De thuiswedstrijden van vv Hollandscheveld 1 nog spannender beleven?

Doe dan mee met het minutenspel van vv Hollandscheveld 1 en maak per thuiswedstrijd kans op €100,-

Hoe werkt het minutenspel?
Voor een eenmalige bijdrage van €30,- per minuut speel je het hele seizoen mee. Scoort vv Hollandscheveld 1 tijdens een thuiswedstrijd in jouw minuut? Dan maak je kans op een deel van de prijzenpot van €100,- per thuiswedstrijd!
Voor elke thuiswedstrijd wordt via een loting bepaald wie welke minuut toegewezen krijgt. Deze verdeling wordt voorafgaand aan elke wedstrijd bekendgemaakt.

Spelregels:
- Meespelen kost eenmalig €30,- per minuut (voor elke thuiswedstrijd krijgt u een andere minuut toegewezen);
- Per thuiswedstrijd is er een prijzenpot van €100,-;
- Het spel geldt alleen voor competitiewedstrijden thuis. Bij eventuele nacompetitie-thuiswedstrijden geldt het minutenspel ook;
- Als vv Hollandscheveld 1 meerdere doelpunten scoort, wordt de prijzenpot gelijk verdeeld onder de winnaars;
- De technische staf bepaalt definitief de minuut van het doelpunt;
- De winnaars worden na de wedstrijd bekendgemaakt;
- Doelpunten in blessuretijd (bijvoorbeeld 45+1) tellen niet mee;
- Bij een wedstrijd zonder doelpunten of alleen goals in blessuretijd, wordt de prijzenpot voor de volgende thuiswedstrijd verhoogd met €100,-.

Meedoen?
Scan de QR code of klik op de link Opgeven en vul het formulier in of stuur een bericht naar Jan Hagen (0631500121) of Bo Blokzijl (0624244514) ( met je naam. Zij sturen je een Tikkie van €30,-. Zodra je hebt betaald, speel je mee in het minutenspel van vv Hollandscheveld 1.