CSVC 5 - Hollandscheveld 4

Hollandscheveld begint zeer goed en fel aan de wedstrijd, hoog druk zetten en dit levert ook een aantal kleine kansjes op. Het was dan ook niet verassend dat Rick de 0-1 binnenschoot.
Vanaf dat moment was het een zeer slechte vertoning van beide kanten. De rust werd gehaald met 0-1.
Er moest duidelijk uit een beter vaatje getapt worden, kansjes over en weer. Uiteindelijk wederom Rick die zeer knap de 0-2 op het bord zette en zo was de wedstrijd beslist, zou je denken. Echter was het toch CSVC die op 1-2 kwam na een fijne kopbal van Jos. Hollandscheveld kwam weer tot leven, Renaldo zette goed door en Rob rondde zeer fraai af, 1-3.
CSVC gaf niet op en kwam zelfs op 2-3. Toeki gaf nog 1 keer gas, door een perfecte pass van Rob, rondde Rick koeltjes af. Namens het 4e bedanken we Rick voor de fanatieke training thuis.

Man van de wedstrijd. 'Hatt'Rick

11 feb 2023