Clubfund artikelen worden binnenkort uitgeleverd

De FANproducten die jullie als leden en jullie fans helemaal gratis bij elkaar gespaard hebben, zijn klaar! Deze week wordt alles verstuurd naar PLUS Cappendijck.

Alle bestellers ontvangen per mail een “ophaalbewijs” en nadere informatie over de ophaalprocedure. Voor de zekerheid adviseren we je echter om ook onderstaand berichtje te verspreiden via jullie communicatiekanalen.

Leden die om wat voor reden dan ook géén ‘ophaalbewijs’ per mail ontvangen hebben, kunnen dit met ingang van 29-06-2019 ook downloaden en printen vanaf hun persoonlijke FANshop.

Bestellingen die NIET opgehaald worden tijdens de ophaaldag, worden overgedragen aan de voetbalvereniging.

Met dit laatste bericht nemen we tevens afscheid van de Clubfund actie.

Wij bedanken Plus Cappendijck voor de samenwerking in deze.

Je kunt de bestellingen die in jouw FANshop zijn geplaatst ophalen op 06-07-2019 tussen 09.00 en 17.00 uur bij PLUS Cappendijck. Neem wel een print mee van het “ophaalmailtje" dat je hebt ontvangen. Geen mail gezien? Ga dan naar

je eigen FANshop en print het ‘ophaalbewijs' uit (dit kan vanaf 29-06-2019).

Let op: de bestellingen kunnen alleen op 06-07-2019 bij PLUS Cappendijck opgehaald worden!

Je krijgt een tasje met daarin alle bestellingen die in jouw FANshop zijn geplaatst. Zorg jij dat al jouw fans hun FANproduct(en) ontvangen?

De ClubFund-actie was een groot succes! Iedereen bedankt voor de inzet!