Bernard Koning nieuwe hoofdtrainer vv Hollandscheveld

Het bestuur van vv Hollandscheveld is verheugd dat met ingang van het seizoen 2023-2024 Bernard Koning uit Meppel bereid is gevonden hoofdtrainer van vv Hollandscheveld te worden.
De Technische Commissie heeft na vele gesprekken met diverse trainers Bernard Koning voorgedragen bij het bestuur en deze is tot de benoeming van Bernard Koning tot hoofdtrainer met ingang van het seizoen 2023-2024 overgegaan.
Bernard Koning is geen onbekende in het voetbalwereldje en heeft zijn sporen als trainer reeds verdiend bij fc Meppel, MSC, Oranje Zwart en als laatste bij vv Willemsoord.
Helaas heeft hij bij laatstgenoemde club het seizoen niet kunnen afmaken, daar het bestuur van vv Willemsoord besloot het 1e terug te trekken uit de competitie.
Bernard Koning is een ambitieuze trainer die in de gesprekken met de TC en de spelersraad een goede indruk heeft achter gelaten en zijn voetbalvisie goed heeft weten te verwoorden.
Wij als club zijn dan ook blij dat hij heeft besloten voor de komende twee seizoen hoofdtrainer van vv Hollandscheveld te worden. Vv Hollandscheveld en Bernard Koning hebben de intentie uitgesproken om het beste uit de samenwerking te halen de komende seizoenen.