BERICHTJE VAN DE SUPPORTERSVERENIGING

Corona is nog niet helemaal voorbij maar er wordt gelukkig weer gevoetbald. Wij als supportersvereniging moeten ook weer in actie komen met onze activiteiten. Zoals o.a. programmaboekjes verkopen bij thuiswedstrijden van ons eerste elftal, clubblad maken en verspreiden maar door ziekte van ons bestuurslid Jannie Engels wordt het voor de rest van het bestuur een hele opgave. Wij zijn nog met drie bestuursleden over en daarom doen we een oproep wie komt ons team versterken? Meerdere handen maken licht werk. Meld je aan bij één van de bestuursleden.

Wij wensen Jannie Engels veel sterkte en beterschap toe voor de komende tijd. Mocht u haar een kaartje of iets anders willen sturen wordt dat vast op prijs gesteld .Dit kan naar het adres op het Zuideropgaande .

Dit zijn de activiteiten van de supportersvereniging:

- Toekies klaverjasbokaal op 22 oktober , 26 november , 21 januari , 25 februari , 25 maart.

- Kerstbingo 10 december . Kerstklaverjassen 29 december . speurtocht 11 februari.

- Vissen ergens in juni .

Tot ziens op ons mooie sportpark de Oosthoek en een sportieve groet van het bestuur van de supportersvereniging van vv Hollandscheveld.

Aart Jan Vos, Jannie Engels, Bertin Koster, Roelien Koster