Afgelastingen gooien roet in het eten voor de meeste teams van vv Hollandscheveld

Afgelopen zaterdag stonden er voor alle teams wedstrijden op het programma.

Echter de weergoden waren een andere mening toegedaan en zorgden voor dusdanig veel water op vrijdag en in de nacht van vrijdag op zaterdag.

Hierdoor werden de wedstrijden vv Hollandscheveld Vr.1 - sv Epe Vr.1, de Griffioen 2 - vv Hollandscheveld 2, vv Hollandscheveld 3 - HZVV 3, vv Hollandscheveld 4 - vv de Weide 5 en vv Hollandscheveld 5 - Erica'86 2 afgelast.

Slecht de wedstrijden van het 1e, uit bij SVM in Marknesse, en Vrouwen 2, uit bij St HOC/Valthermond Vr.1 in Odoorn, konden doorgang vinden.

De wedstrijdverslagen vindt U na 18.00 uur, het 1e, en nu al elders op de site.

Op 15 december a.s. vinden de laatste wedstrijden voor de winterstop plaats.

Het 1e ontvangt sc Lutten 1, Vrouwen 1 speelt in Ommen tegen OZC Vr.1, het 2e speelt in Oosterwolde tegen de Griffioen 2, het 3e ontvangt cvv FitBoys 2 en het 5e gaat naar Valthermond en treed aan tegen hun 2e.

Vrouwen 2 en 4e genieten al van de winterstop.

Vanaf donderdagavond a.s. kunt u de voorbeschouwingen lezen op de site.