7x7 teams vanavond weer aan de bak

Na twee weken geleden met wisselend succes hun wedstrijden te hebben gespeeld gaan de 7x7 teams van vv Hollandscheveld vanavond weer het veld op om hun wedstrijden te spelen.

De 'Golden Oldies' spelen vanavond in Zuidwolde en zouden zoals iedere wedstrijddag vanavond twee wedstrijden spelen. Echter door het afmelden van WIJC 45+ hebben ze deze wedstrijd, conform de onderlinge afspraken tussen de 11 teams, reglementair met 3-0 gewonnen. Hun andere wedstrijd is de 'burenruzie' tegen vv Noordscheschut 45+.

De Schutters draaien een prima seizoen en zijn een geduchte concurrent in de stand op de ranglijst dit seizoen.

Ze staan met 25 uit 12 2 punten boven de 'Golden Oldies'die echter wel twee wedstrijden minder gespeeld hebben.

Al met al kan 45+ bij winst goede zaken doen.

Aanvang: 19.30 uur, sportpark 'Woltingeslag' te Zuidwolde

Vrouwen 3 speelt vanavond bij VVAK haar wedstrijden. Twee weken geleden gingen de tegenstanders met gejuich het veld af en bleven de dames met een kater van drie gelijke spelen achter.

Vanavond hebben ze de kans om dit recht te zetten en kunnen ze bij winst op HZVV Vr.3 de achterstand verkleinen tot 1 punt. Echter dan moeten de wedstrijden tegen sv Pesse Vr.3 en vv Protos Vr.1 ook in winst omgezet worden.

Al met al weer drie mooie affiches voor de dames.

Aanvang: 19.00 uur sv Pesse Vr.3 - Vrouwen 3

Aanvang: 20.15 uur HZVV Vr.3 - Vrouwen 3

Aanvang: 20.40 uur Vrouwen 3 - vv Protos Vr.1

Alle wedstrijden: sportpark ' 't Zandmeer' te Kerkenveld

Tenslotte Vrouwen 4. Ook zij spelen drie wedstrijden vanavond. Ook zij zullen met een dubbel gevoel terugkijken op de wedstrijden van 29 maart j.l.

Immers er werd twee keer nipt verloren en 1 maal gewonnen. Dat zullen ze vanavond beter willen doen.

Echter alles staat nog dichtbij elkaar op de ranglijst en dus is er geen vrouw overboord.

Driemaal winst zou echter prima smaken voor de dames.

Aanvang: 19.30 uur Vrouwen 4 - vv de Weide Vr.4

Aanvang: 20.30 uur ZZVV Vr.1 - Vrouwen 4