3e zou na-competitie starten met verre uitwedstrijd, maar KNVB herziet na-competitie schema

Het 3e is nog niet klaar v.w.b. dit seizoen en heeft zich geplaatst voor de na-competitie promotie-degradatie.

Een prestatie van jewelste om voor het 3e seizoen in succesie mee te doen om de prijzen in hun klasse.

Ze zouden het hierin opnemen tegen de Heracliden 2 uit Uithuizermeeden. Echter de KNVB heeft een fout begaan. Niet de Aduard 2, maar The Knickerbockers 9 is nu toegelaten tot de 2e ronde na-competitie. Waarom? Wel de KNVB had niet gezien dat een ander team van de Groningers was gepromoveerd, door dit feit kan ook het 9e van deze vereniging eventueel promoveren. Door deze vergissing, ja ook bij de KNVB werken gewoon mensen die fouten kunnen maken, is Aduard 2 dus veroordeeld tot aantreden in de 1e ronde van de na-competitie. Ontzettend zuur natuurlijk.

Het hele na-competitie schema is hierdoor op de kop gegaan en de route voor promotie ziet er nu dus anders uit voor het 3e.

Allereerst spelen ze in de 2e ronde uit bij The Knickerbockers 9 op 8 juni a.s. om 14.30 uur.

Het 3e heeft dus weer een mooi toetje te spelen en wie weet bereiken ze de finale op 15 juni. Deze wedstrijd wordt dan gespeeld op neutraal terrein.

Voorwaarde is dan wel dat het 3e de wedstrijd in Groningen tegen The Knickerbockers 9 winnend afsluit. De wedstrijd wordt zoals eerder gezegd op 8 juni om 14.30 uur gespeeld.

Een mooie opdracht voor de mannen van Jeroen Okken sr., Roel Metselaar en Rick Metselaar.