22-5-2020 Werkzaamheden kunstgrasveld

Ook vandaag weer een grote groep vrijwilligers op de Oosthoek. Deze werden vanmorgen verrast door Matthijs Zomer ( BPZ ) en zijn kinderen. Zij brachten heerlijke broodjes voor de harde werkers. En dit werd zeer gewaardeerd, bedankt!

Ook vandaag is er veel werk verzet. Het pleintje achter de tribune is nu klaar en ook het straatwerk om het kunstgrasveld is zo goed als klaar. Afgelopen weken is er hard gewerkt, en het resultaat is schitterend. Nogmaals willen we alle vrijwilligers bedanken voor hun inzet en in het bijzonder de stratenmakers die we niet zo vaak tegenkomen op het voetbalveld. Fijn dat jullie wilden helpen, TOP!

Morgen de laatste loodjes en dan kan het aanleggen van het kunstgrasveld weer verder gaan en zal er binnen afzienbare tijd een strak kunstgrasveld liggen.