22-12-2018: Vrouwen 1 - sv Epe Vr.1 AFGELAST!!

vv Hollandscheveld Vr.1 - sv Epe Vr.1, aanvang 14.00 uur, 'de Oosthoek'.

Vrouwen 1 is het enige team wat deze zaterdag bij de senioren in actie zal komen.

De wedstrijd werd 8 december j.l. afgelast en staat dus nu opnieuw op de rol om gespeeld te worden.

Een opdracht van jewelste voor de dames van trainer-coach Jaap Snippe en leider Johan Schonewille.

Immers sv Epe Vr.1 is een ploeg die mee doet om het kampioenschap en slechts 5 punten achter staat op koploper Be Quick'28 Vr.2.

Vrouwen 1 zal dan ook weer op de toppen van hun kunnen moeten spelen om tot een resultaat te komen.

Kwaliteit is voorhanden, maar alleen tegen het hoger op de ranglijst staande HHC Vr.1 kwam dit er uit en was winst het gevolg. De overige wedstrijden tegen hoger geplaatste teams gingen helaas verloren, mooi om daar een tweede overwinning aan toe te voegen tegen een van de topploegen.

Daarmee zouden ze met een goed gevoel de winterstop in gaan.

Mooi voor de supporters om nog even een wedstrijd mee te pakken en het damesvoetbal bij vv Hollandscheveld verdient dat zeker.

Wij wensen de dames veel succes toe deze wedstrijd.