1e speelt gelijk in 1e oefenwedstrijd

Het is weer begonnen.... Trainer Johan Sikkes had vandaag de beschikking over 21 spelers die aan konden treden tegen het Friese sf Deinum.
Voor beide teams was het weer aftasten na een lange tijd geen wedstrijden gevoetbald te hebben.
De eerste kans was voor Mike de Jonge, maar zijn kopbal ging naast. Daarna volgde een mooie aanval van de thuisploeg , maar het schot van Merlijn Odink was te zacht en dus geen probleem voor de sluitpost van Deimun. In de tegenaanval wordt de aanval van Deinum afgevlagd voor buitenspel, maar het spel gaat door en Lennard Vos redt prima.
Het is Jan Hagen die de bal op maat krijgt van Merlijn Odink en hij schiet de bal binnen 1-0.
Na rust blijven alleen Thom Koopman en Bertin Kiers staan en komen de overige spelers binnen de lijnen. Bryan Diphoorn is meteen gevaarlijk, maar zijn schot gaat voor het doel langs. Kleine speldenprikjes volgen, maar de grote kansen blijven uit.
Dan een vrije trap. Roy Strijker neemt hem, en de bal spat uit elkaar op de lat. Even later mag Roy Strijker zich melden voor een penalty, wanneer Brian Okken gevloerd wordt . En deze schiet hij feilloos binnen 2-0.
Dan de eerste kans voor Deinum en die wordt knap binnen geschoten 1-2. En niet veel later een vrije doortocht van Deinum richting het doel van Nick ter Steege en maken zij de gelijkmaker en eindigt de wedstrijd in 2-2