1e speelt derby tegen vv Hoogeveen Zat. 1 en nog drie teams in actie

vv Hollandscheveld 1 - vv Hoogeveen Zat. 1

Het 1e staat zaterdag 2 maart tegenover weer een van de ploegen die mee doen in de top van de 3e klasse D, namelijk vv Hoogeveen Zat.1.

Na de winst op SVN'69 moeten de spelers en staf toch een behoorlijk boost hebben gekregen, immers met niet aflatende strijd wisten ze de drie punten binnen te halen tegen de Nijeveners.

Ook in de wedstrijd tegen vv Hoogeveen Zat.1 zal er uit dit vaatje getapt moeten worden. Immers de Hoogeveeners zijn een ervaren ploeg, gepokt en gemazeld, aangevuld met jeugdig elan.

Het zal dan hopelijk ook een boeiend pot voetbal worden op 'de Oosthoek' en laten we hopen dat de ploeg van trainer-coach John Kikkert weer boven zichzelf uit kan stijgen en voor weer een stunt kan zorgen.

Aanvang: 14.30 uur, 'de Oosthoek' te Hollandscheveld.

vv Drenthina Vrouwen 1 - Vrouwen 2

Vrouwen 2 gaat voor de derde keer proberen om de wedstrijd tegen Drenthina Vr.1 te spelen, immers deze wedstrijd werd al tweemaal uitgesteld.

Vrouwen 2 verloor kansloos van de koploper Weiteveense Boys Vr.1 en zal gebrand zijn op revanche om het geschonden blazoen weer op te poetsen.

Ze staan nog steeds keurig in de bovenste regionen van de ranglijst en bij winst in Emmen doen ze prima zaken voor de stand op de ranglijst.

Aanvang: 11.00 uur, sportpark 'Oude Roswinkelerweg' te Emmen

vv Hollandscheveld 3 - HZVV 3

Het 3e zit in een prima flow de laatste weken met o.a. winst op koploper Achilles 1894 Zat.2 en Vitesse'63 2.

De wedstrijd van vandaag is wederom tegen de koploper, immers HZVV 3 heeft de Assenaren op doelgemiddelde ingehaald.

Het is aan de mannen van Jeroen Okken om weer te exceleren tegen de Hoogeveners. Er schuilt klasse genoeg in het 3e om het ook HZVV 3 ontzettend lastig te maken. Bij eventuele winst naderen ze de gasten op 4 punten en wie weet kunnen ze gaan voor de tripple, wat echt een unicum zou wezen in de geschiedenis van vv Hollandscheveld. (Teminste zover schrijver dezes weet, eventuele andere meningen kunt u altijd mailen naar website@vvhollandscheveld.nl)

Aanvang: 14.30 uur, 'de Oosthoek'.

vv Hollandscheveld 4 - vv de Weide 5

Het 4e krijgt een enorme klus te verwerken. Het is namelijk koploper vv de Weide 5 wat op bezoek komt in Hollandscheveld. Het 4e draait een seizoen van ups and downs en wie weet kunnen ze stunten tegen de koploper. Met de juiste inzet en teamgeest kunnen ze veel, maar het kwartje valt dit seizoen helaas te vaak de verkeerde kant op. Laten we hopen dat ze de Weide 5 zoveel tegengas kunnen geven dat ze de winst of een punt kunnen pakken in deze wedstrijd.

Aanvang: 14.30 uur, 'de Oosthoek'.

Als al dit voetbalgeweld op zaterdag 2 maart ten einde is zal er muziek te horen zijn in de kantine van 'de Oosthoek'. De Activiteitencommissie heeft weer een goed stuk muziek naar Hollandscheveld weten te halen. Hopelijk zijn alle aanwezigen in de stemming om er een mooie afsluiting van te maken deze middag.