1e en Vrouwen 1 spelen oefenwedstrijd

Ook deze week worden er weer oefenwedstrijden gespeeld en wel door het 1e en Vrouwen 1.

vv de Weide 1 - vv Hollandscheveld 1

Het 1e oefent dinsdagavond in Hoogeveen. Ze zijn door vv de Weide uitgenodigd om op sportpark de Schutlanden een vriendschappelijke wedstrijd te spelen. Voor trainer John Kikkert een mooie gelegenheid om het goede gevoel van de 2e helft tegen vv Hoogeveen een vervolg te geven tegen een 2e klasser die nog niet op dreef is en samen met sc ELim de staartploegen vormt in de 2e klasse.

Sportpark 'de Schutlanden', aanvang 20.15 uur

vv Bruchterveld Vr.1 - vv Hollandscheveld Vr.1

Dat Vrouwen 1 nog niet lekker draait dat is iedereen bij vv Hollandscheveld wel duidelijk, maar trainer Henry Strijker moet het dan ook doen met een totaal ander team dan zijn voorganger Jaap Snippe. Om toch meer voetbal in het team te krijgen wordt er a.s. woensdagavond een oefenwedstrijd gespeeld in Bruchterveld.

Sportpark 'Bruchterveld', aanvang 20.00 uur