1e elftal maakt reclameborden en ruimte om het hoofdveld weer blinkend

Het seizoen is bijna ten einde en dat bracht de spelers en begeleiding op het idee om hun 'speelplaats', waar alles dit seizoen plaats vond, weer in tip top conditie te brengen.

Het lijntje werd uitgegooid naar de mannen van de klusploeg en zie daar een prachtige actie was geboren.

De spelers en begeleiding meenden dat ze wat terug moesten doen naar een moeilijk seizoen en alle steun die ze mochten ontvangen van een ieder die de club en het 1e een warm hart  toegedragen heeft dit seizoen.

Afgelopen dinsdagavond was het zover. Toen ondergetekende het sportpark betrad was het 1e en de staf al als een zwerm bijen over het hoofdveld en de pakeerplaats uitgezworven en druk aan het werk. Met onkruidwieders, harken, bezems, bladblazers, sponsen, emmers en waterslang gewapend waren ze druk aan de slag. De mannen van de klusploeg waren maar wat blij met al die hulp.

Gezien de warmte die dag en avond was het een hele klus om de dingen te doen die men in gedachten had, maar de mannen die deze avond druk aan het werk zijn geweest mogen trots zijn op het resultaat. Bijna de voltallige 1e selectie, de staf, de klusploeg en overige vrijwilligers die hier aan meegeholpen hebben mogen maar wat trots zijn op het resultaat.

Ze hebben de nodige dingen verwezenlijkt namelijk: bij de ingang naar de kantine onkruid gewied en de plantenperken opgeknapt, onkuid gewied bij de fietsenstalling, de ingang naar het hoofdveld ontdaan van onkruid en netjes aangeveegd alsmede de kant tussen de tribune en de pannakooi, de reclameborden schoongemaakt. Tuurlijk zal ik wat vergeten zijn, maar het gaat vooral om de 1e selectie die zelf met deze geste kwam. Chappeau!!