1e elftal en Vrouwen 1 spelen oefenwedstrijden

Het spelen van oefenwedstrijden in de voorbereiding om goed beslagen ten ijs te komen in de competitie is een wijd verbreid fenomeen. Zo ook bij vv Hollandscheveld.

Het 1e elftal en Vrouwen 1 spelen de morgen en komende week oefenwedstrijden.

Waar het 1e morgen deel neemt aan een toernooi bij Vitesse’63 staan de dames van Vrouwen 1 tegenover 1e klasser vv de Weide Vrouwen 1.

De wedstrijd vindt plaats in Hoogeveen op sportpark ‘de Schutlanden’ en begint om 14.30 uur.

Vr.1 -
Vr.1
Aanstaande maandag komt Vrouwen 1 wederom in actie. Dan spelen ze thuis om 19.00 uur tegen SVO BDE Vrouwen 1. Al met al twee interresante affiches voor trainer Henry Strijker en zijn team.
Vr.1 -
Vr.1
Dinsdagavond is het de beurt aan ons 1e elftal. Zij zouden in eerste instantie thuis spelen tegen vv Tiendeveen, maar deze wedstrijd is verplaatst naar Tiendeveen. Aanvang van deze wedstrijd is eveneens 19.00 uur.
1 -
Op woensdagavond is Vrouwen 1 weer te aanschouwen op ‘de Oosthoek’.
Om 19.45 uur spelen ze thuis tegen 1e klasser Vitesse’63 Vrouwen 1.