15-12-2018: Matchday voor de teams van vv Hollandscheveld

vv Hollandscheveld 1 - sc Lutten 1, aanvang 14.30 uur, sportpark 'de Oosthoek'

Het 1e ontvangt vandaag sc Lutten 1. Dit affiche staat meestal garant voor een aantrekkelijke wedstrijd. Tijdens het afgelopen Prent Dorpen Toernooi wist het 1e nog te winnen van de gasten, maar in het lopende seizoen is er het nodige gebeurd voor beide teams.

Ons 1e is dit seizoen de koning van de gelijke spelen en wist ook afgelopen zaterdag weer een punt te behalen bij SVM de huidige nummer 2 van de ranglijst. Daardoor liep de achterstand op de veilige 11e plek, 2 punten achterstand op FitBoys, niet verder op. Om met een goed gevoel de winterstop in te gaan zal het 1e er op gebrand zijn om met een driepunter de 1e seizoenshelft te beƫindigen. Tegenstander sc Lutten staat knap 4e, een plek welke we ook wel mogen verwachten van de gasten. Al met al weer geen gemakkelijke opdracht voor het 1e. Indien ze dezelfde instelling kunnen tonen als tegen SVM moet er iets mogelijk zijn. Wij wensen hun veel succes toe vanmiddag.

OZC Vr.1 - vv Hollandscheveld Vr.1, aanvang 14.30 uur, sportpark 'Westbroek' te Ommen

Na de afgelasting van afgelopen zaterdag trekt Vrouwen 1 vandaag naar Ommen. Daar wacht een treffen met de nr.10 van de ranglijst OZC Vr.1.

Het verschil bedraagt 4 punten en bij eventuele winst van Vrouwen 1 nemen ze afstand van de onderste plekken van de ranglijst en kunnen trainer, leiders en speelsters met een goed gevoel de winterstop in gaan. De thuisploeg zal de huid echter duur willen verkopen en dus is winst op voorhand geen zekerheidje.

De dames zullen de drie punten mee willen nemen en wij wensen hun daarbij veel succes.

De Griffioen 2 - vv Hollandscheveld 2, aanvang 14.30 uur, sportpark 'Oostenburg' te Oosterwolde

Na de afgelasting van afgelopen zaterdag zouden beide teams vandaag opnieuw proberen de wedstrijd te spelen. Echter de wedstrijd is wederom AFGELAST!!

vv Hollandscheveld 3 - cvv FitBoys 2, aanvang 14.30 uur, sportpark 'de Oosthoek'

Het 3e haalt de eerder afgelaste wedstrijd tegen FitBoys 2 in op 'de Oosthoek'. Beide teams voeren de middenmoot aan en willen graag de aansluiting met de top verkrijgen. Daardoor is dit een wedstrijd die de moeite van het bekijken meer dan waard is. Het 3e zit in een goede flow en zal de eerste helft van de competitie maar wat graag met winst willen afsluiten.

Een mooi affiche daarom op 'de Oosthoek'.

vv Valthermond Zat.2 - vv Hollandscheveld 5, aanvang 14.00 uur, sportpark 'de Meent'

Het 5e gaat naar het oosten van onze provincie om in Valthermond te spelen tegen zaterdag 2 van vv Valthermond. De thuisploeg staat 5e waar het 5e 9e staat op de ranglijst. Het 5e heeft echter 3 wedstrijden minder gespeeld en staat 6 punten achter. Daardoor doen ze bij winst hele goede zaken ten opzichte van de thuisploeg. Winst is dan ook eigenlijk het enige wat telt vanmiddag voor de mannen van leider Patrick Bisschop.

Vrouwen 2 en het 4e genieten al van de winterstop en zullen pas in 2019 weer wedstrijden spelen.